Pre tehotné ženy a mamičky

MBS Feldenkrais  pre tehotné ženy a mamičky

Na hodinách MBS Feldenkraisu robíme veľmi mierne a malé pohyby, ktoré nie sú ani namáhavé, ani naťahovacie , ani posilňovacie – a to v takom zmysle ako to pozná väčšina ľudí z posilňovne, jogy a pod.

Je to pohyb, ktorý tehotným ženám neškodí, práve naopak, môžu sa naučiť ako zaobchádzať so stále sa meniacou váhou počas tehotenstva.

Cez vnímanie seba samej a bábätka sa môžete naučiť zvládať aj rôzne nové situácie a rôzne relatívne rýchle zmeny – a to fyzické aj psychické, ktoré tehotenstvo so sebou prináša. Keď si zrazu nemôžete obuť topánky po starom, načiahnuť sa po niečo, alebo mnohé iné bežné aktivity zrazu nefungujú ako pred pár mesiacmi a zase o nejaký ten mesiac, bábätko znova narastie a vy budete musieť nájsť nový spôsob, …  hodiny MBS Feldenkrais môžu byť v tomto smere pre vás veľkým odľahčením.

Na hodinách MBS Feldenkrais sa naučíte postupne samy objavovať svoje nové možnosti, čo vám dodá silu a inšpiráciu.

Mamička po cisárskom reze takto opisuje svoje dojmy z Individuálnej hodiny: Po absolvovaní jednej hodiny Feldenkrais som sa cítila ako v inom tele. Začala som chodiť úplne ľahkým krokom po celých chodidlách a z dýchania som mala obzvlášť veľký zážitok. Bolesť v drieku sa presunula o par desiatok centimetrov nižšie a po približne týždni sa úplne vytratila. Po pocite nerovnováhy už nie je ani stopy. Celý článok

V bodoch

  • Pohyb vhodný aj pre tehotné ženy
  • Naučte sa cez pohyb vnímať seba aj bábätko
  • Nájdite si nový spôsob ako zvládať každodenný pohyb, ktorý vám začal v tehotenstve spôsobovať ťažkosti
  • Váha sa vám mení, naučte sa lepšie zvládať rýchle zmeny
  • Zvládanie a predchádzanie bolestiam v tehotenstve
  • Vhodné aj po pôrode a po cisárskom reze